Vad skulle jag göra utan er?! ♥

Har ni nångång känt er så starka att ni skulle kunna göra vad som helst?
Så stark att ingen, absolut ingen skulle kunna bryta ner dej!

Eller har ni haft den känslan att ni kan klara av allt, precis allt?
Att absolut ingenting kan stoppa dej!

Eller har ni haft den känslan av att ingenting kan gå fel?
Att du har räknat ut precis allt!

Jag har haft dom känslorna flera gånger!
Men så rasar allt och man står där nere i skiten.
Man känner sej som världens svagaste och vekaste människa!
De känns som att man inte klarar av nånting, man duger inte till nått!
Och man tror inte att nånting kommer funka och allt blir bara fel!

Jag har haft dom känslorna också!
Men då har jag världens finaste vänner som hjälper mej genom vått och tort!
Jag har alltid en jag kan prata med!
Och jag litar på dom till 110%!


Detta inlägg är till er!
Och jag vill att ni ska vet att jag älskar er!



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0