Summer of 2011

UNDER SOMMAREN, HAR DU..
Druckit tills du spytt?
– Nej
Sårat någon? - Tror inte de
Bråkat med en vän? – Japp.
Träffat nya människor? - Johodå
... Pussat en främling? - Jouu
Tagit droger? – Haha, Neej
Haft en sommarflört? – Aa, de kan man väl säga
Gråtit? - Yes!
Skrattat tills du kissat på dig? – Nejjdå
Tältat? – Klart?!!
Varit vaken en hel natt? – Självklart
Solat? - Antagligen?
Badat? - Yes
Gjort dig riktigt illa? – Tror inte det.
Gjort några nya piercingar/tatueringar? - Nepp
Läst en bok? – Jodå
Skickat fel sms med flit? - Haha, nej de tror jag inte
Suttit vid datorn en hel natt? – Klaart :p
Solat naken? – Hahah nej
Fått utegångsförbud? – Tror inte de
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – Säger jag det, så menar jag det.
sagt "jag älskar dig" och inte menat det? – Nej
Varit i slagsmål? - Nepp
Pussat någon utav samma kön? – Yes, på kiiinden :p
Sjungit högt uppe på ett berg? – Haha nej,
Kysst någon du inte borde? - Jopp
Tappat rösten? – Tror inte det.
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? - Nej
Varit utomlands? - nejdåå :d
Gjort ett bra köp? - Alla köp är väl oftast bra?
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Yes!
Vad kommer du sakna mest? – Allting! Ume!!
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Nej..





//MAATILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0