Sometimes it's just so

Ni som känner mej vet säkert att jag ändrar mej på direkten och vill då nått helt annat.
Och ni vet också att jag funderar starkt på att gå Grans hundlinje
Men då är de ju bara de var jag ska ha för hund!
Just nu är jag ganska så säker på en schäfer, och då tar jag ju den från farfar och Barbro!
En tik som jag har bestämt för länge sen att den ska heta Diza.


Och varför jag just vill ha en schäfer?!

Eftersom F och B har kennel så har jag ju som varit med schäfrar.
Och mamma och pappa hade ju oxå de när jag var liten.
Tycker dom är hemskt bra hundar att jobba med, fina är dom ju också!
Och jag vill ha en hund som man måste jobba mycket med!
Funderade ju på en Aussie ett bra tag, men insåg att jag egentligen inte visste så mycket om dom, tex vad det finns för bra kennlar osv.
Nog för att jag egentligen inte vet så mycket om schäfrar.



Sandra med Quila.



//Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0