Oh my good!

Nu ska jag lägga upp bilder från de hära året, på Me Myself and I :)


Jag och Emma första veckorna i sjuan (oskyldiga och oförstörda)



Nångång jag sov hos Jenny.



Vars är min mobil?!:ooo Jaahaaaa.
Hahahah älskar de!


Våran mini julafton


Ett dampanfall :)


Hahah kommer du ihåg hur damp vi hade?<3




Efter nån basket match då alla höll på att byta om så jag passade på att sno Astrids kamera och fotade 1083362 egobilde ;D


Då nå busungar kruusa hela mitt hår så jag såg ut som ett troll ;d


HAHAH då vi sku fota en bild till John


Då vi var och grilla med baketen.


Körslaget :D


Hahah då alla satt å grät för de rök så mkt!


Första dagen på sommarlovet!


Nån dag vi sov hos mej å färga paus å slinga mitt hår



Loooca!! våra pyamaspartyn<3


ANSVAR!


Ansvar igen


Då vi var uppe hela natten och såg oth och sen vid nio promenerade vi till bränna, for och åt på köket, somnade dära och fick gratis drickor ;D


Eeh ja.. haha.


Min älskade Jade <3


Haha.. ja ni vet vad som hände då.


Jag och min älskade


Söta som få


Ehm.. ja....


Hahhaha vi e så sjukt........ ja hahah!



Början av åttan


Vet att ni är avundsjuka på oss ;D


MIIN STOR KÄRLEK <3


Igår på skolan :)


Mitt nya fin fina hår :)




SÅDÄR!
Nu har ni ett helt år i bilder, elr delar av året.
Kom på att amanda it är med på typ nån :oo
Hon vägrar ju vara med på bild!

Pussåkram
/Matilda



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund?

2011-10-02 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0