Oh boy you make me feal like no boy, you make me feal like...

Har precis haft ett lång jävla samtal med Essi, kändes skönt att prata av sej lite.
Och vi har btw kommit på en lösnig.

Älskar alla mina underbara vänner som orkar med mej!
Tack för att ni finns!
Ni är guldvärda!


Har skrivit med Jossan tidigare ikväll och hon ska mest troligt komma hit nästa helg och bo hos mej, vi kommer ha så fett kul!
Saknar henne!
Är ett tag sen jag träffade henne sist, tror de är 2-3 veckor sen.
Hoppas de går!
Vi har planerat en hel massa saker som vi ska göra :)
♥♥


Nu ska jag tvätta ansiktet sen mysa ner mej i min säg med underbaraste Jade ♥



Och ja jag såg typ cepee ut, men sproll


//MAATILDA!


Kommentarer
Postat av: josefiin

Hoppas som fan att det går! Saknar dig sjukt mycket gumman!<3

Våra planer är bäst!:D<3

2011-09-03 @ 11:18:41
URL: http://jossejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0