Looca loooooooca!!

Ungefär sådär söta var vi igår!;D
Skulle även filma en video till en låt då vi står och dansar, med de gick inte :'(
Men vi ska prova sen nångång, för den kommer blir helt snygg!

Gjorde vårat super hemliga uppdrag som vi var tvungen att...........
HAHAHA så synd att inte Amanda kunde vara med!

Tror jag, Emma och Amanda skulle hitta på nått i kväll?!
Tror inte jag ids gå som vi skulle, kommer sluta med att vi bakar kladdkaka och pratar om allt mellan himmel och jord.
Inte för jag har nått emot de!

Vi är dessutom lediga ända till på tisdag!:D
Så kvällen/natten idag kommer jag tillbringa med min älskade Justin Bieber, Never Say Never. Det är käärlek! ♥

Pusspåer!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0