Ju mer dom spottar

Asså tycker ju synd om er som läst min blogg men jag inte skrivit nå.
Statistiken har bara sjunkit med ca 10-15 läsare.
Alltså har de varit 20-30 som läst min helt ouppdaterade blogg.
Måste få tillbaka alla söta människor nu!

3% på mobil batteriet -.-
Tur att moster kommer med laddaren om ca 1 timma.
Har haft av den sen i måndags av olika anledningar och när jag slog på den låg den å vibrera(hmmm stavas de med två B?;o ) hur länge som helst.
Populär? EHM JAA! ;P

Sitter och lyssnar på elektropop, fan så dålig den är! Men den är som så dålig så den blir bra!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, får skriva nå ordentligt inlägg sen, typ kortfatta dom hära två veckorna jag inte skrivit nå.


Är på google chrome nu och då brukar all text fara ihop, hoppas de it blir så, blir ledsen i ögat då!

Pusspåer!
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0