If a wear a booooy..

Heeyy allt fint folk som ids läsa min egentligen meningslösa blogg!
Har varit i B-ränna idag med Pau och Jenny, och vi hade DAMP!
Asså de var extremt!
Dog flera gånger!

Bilder kommer, jag lovar!
Men de är Jenny som har dom, så får sno dom seenare!

Iaf vi har oxå spelat fotboll med isak och O.A, vi ägde sönder!
Elr... ;oo
For på ug just, var där med nå folk.

Och just nu sitter jag här, helt ensam.
Skriver me nå folk på fb.



Jaha och där var sminket borta, kul osv.
Blir så jävla less ibland så de bara inte finns!
...







Där har ni en sjukt underbar tjej!
En av dom bästa!
Helt sjukt hur jag saknar dej!



Nu ska jag vänta på att Essi ringer så vi kan prata, behöver de!



//MAATILDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0