Ida Matilda Wilhelmina Larsson♥

Ska börja med åh berätta att de inte är vilda som skriver nue, utan en random liten sak!

Matilda, du betyder otroligt mycket för mig!
Du har gjort skillnad i mitt liv, och om jag mår dåligt
eller så, så är det ALLTID dig jag går till!
Du är en av mina bästa vänner och du är helt jävla awesome!

En helt AMAZING vänn som jag aldrig släpper taget om, vi ska vandra
tillsammans, hand i hand, livet ut!
Jag minns hur allt började, och egentligen är det inte så
positivt. Men det är tänkt att man ska tänka framåt, och om jag tänker
på allt jag kommer att få uppleva med dig så blir jag bara så glad!

du är otroligt stark, och vad som än händer ska du veta att jag finns
här för dig, tjugofyra timmar om dygnet sju dagar i veckan!
du är bäst gumman, ÄLSKAR DIG STORASYSTER!♥♥

PUSPUSPUSPUSPUSPUS//DUVETVEM;*<3<3
jordens vackraste ängel!

Kommentarer
Postat av: Maaatilda (:

Älskar dej min sötaste!♥♥

2011-09-03 @ 22:40:19
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0