Hey alla barn!

Sitter här med humöret på topp!
Allt är helt perfekt, elr nästan!
Finns nått i Ume jag saknar ;/
HEHEHEH (mitt och Jennys ondskefulla skratt ;)) )
En av anledningarna att nääästan allt är perfekt, MITT PAKET FRÅN CDON KOM IDAG!!!
Ringde mamma på idrotten om de kommit och hon bara : jaa Och jag typ helt überglad: DU FÅR INTE ÖPPNA DE!
Och tro de eller ej men JAG SPRANG från bussen!
Typ rev upp paket och slände mej dirr på sägen och stoppa i skiva!
Sen efter jag lyssnat igenom den en gång så slog jag på filmen.
KÄÄRLEK säger jag bra! KÄÄRLEK!

Och nu undrar ni säkert vad jag har köpt förnått?!
Beställde Never Say Never (ni vet Justin Biebers film?!)
Och så beställde jag oxå My Worlds (en blandninga av Justin biebers skivor My world 1.0 och 2.0)

Han är så jeevla bra!
Lyssnar på skivan just nu :)

Ne nu ska jag fortsätta vara social med folk på sms och facebook :)





//MATILDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0