Yeah Yeah Yeah I love this feeeeeeeeeeling!

Hej hej hej!
Har precis sett en sjukt bra film, John Tucker must die.
Jag och Emma skrattade nästan hela tiden!

Var med Emma, Amanda och Pau efter skolan.
Vi drog till ica, tog en kundvagn och en såndära korg och fyllde med massa filmer från "3 för 99krs lådan"
Och de fanns ju jätte många bra!


Vaxade benen på Ulrika och Idas mammas salong.
Gjorde faktiskt mindre ont än när jag gjort de hemma!
Visste inte om jag ville skratta eller gråta så blev lite: Eeeehhhehheh.
Pauliina Lisa Larsson fick vara där med mej, hon höll mej i handen den söta saken! ♥
Men det var ju värt de! Mina ben är alldeles lena!

Har fått nån super sexig keps av Henrik från hans jobb.
De står John Deere på den med rosa, me love rosa!


Just nu sitter jag och lyssnar på en garn braig låt som Pau spelade idag, blev helt kär i den!!
Vi måste dansa till den imorgon före träningen!!

Usch vi har nå stort prov på fredag i kemi, hk och biologi. Och jag fattar fan ingenting!
Dessutom har vi engelska glosor.
Men dra nu vad jobbig!

Nu blev de ett sånt dära långt jobbigt inlägg, lägger in nån bild så de blir roligare :)










/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0