When i rock in the cluuub!

Tycker synd om mej, har blivit sjutk ;/
Blir nog borta från skolan imorgon också.

Så idag har jag chillat hela dagen, sett desperata, läst lite. Har börjat med "Om jag kunde drömma" tror de är fjärde gången jag läser dom :)
Tycker om första, sen blir jag bara sur på Bella för hon är sån idiot mot Jacob som är super snygg och mycket bättre än Edward.
Världens mest frustrerande grej!


Ska snart se om skolfotona har kommit upp på nån sida.
Undra hur hemsk man är..


Har hittat en ny låt som jag nöter sönder


ÄLSKAR DEN!!



Hoppas jag blir frisk till helgen!
Jag och Emma hade planerat att vi skulle sova hos henne/mej, men hon är ju också sjuk :(





HAHAHA!! Ingen fattar vad vi egentligen gör på detta foto, förutom dom som var med



/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0