I think I'm in lööööööve!

Hej nu blir det ett sånt dära tråkigt kort inlägg eftersom jag ska fara om typ 3 minuter till sporthallen för att sedan fara vidare till Antnäs och spöa skiten ur dom!
Förlåt för min dåliga uppdatering, får skriva senare ikväll när jag kommer hem!
Just nu sitter jag och borstar tänderna, eller rättare sagt biter på tandborsten..
Var hos Emma igår med Amanda och hon, såg en gråtar film, Amanda garn grina jag kunde hålla igen, eftersom jag tittade bort och fokuserade på annat när de var sorgligt, Emma satt som vanligt helt hjärndöd och kolla på filmen.
Att försöka få kontakt med Emma när hon ser film är helt omöjligt! Det är trevligare att prata till en vägg!

Nej nu kommer mamma snart och måste hinna borsta håret och sånt.
KyssN




MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Precis det vi ska göra många idag!



/Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0