I loooooove you!!!!!!!!! Elr så int

Heyheyhey!
Kommit hem från tränignen och duschat, skööönt!
Börjat med ett nytt försvar, förstår typ ingeeeeenting!
Och dessutom har jag haft sendrag i revbens nånting nånting så jag kan inte andas ordentligt eller göra hastiga rörelser.
YEEEEEEEEEEEJ!!!
Hoppas det förvinner snart!
Brukar få så ibland, men då håller de endast i max 5 min, och nu har jag haft den i 3 timmar.


Har fixat mej en spegelvägg!! :D
Barbro hade en som Ida haft när hon var ung (nog för att hon fortfarande är ung;D )
Sjukt bra, då kan jag (Henrik) sätta upp den i veckan :D



Imorgon är det den mest chilligaste dagen på hela vecka.
Schemat ser ut så hära..
8:10 - 10:10  HK
10:30 - 11:25 Språkval (Brukar dock få sluta minst 10 min före)
11:25 - 12:35 Lunchrast
12:35 - 13:25 Idrott (racketspel)
13:45 - 14:45 Matte
SLUT


Älska tisdagar ♥










/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0