Jag hoppas, jag drömmer....

Sitter i JOOOCK och lyssnar på musik skriver även med Josseposs.
Somnade vid 20 i sju idag och sov till elva, vaknade i panik för att jag hade somnat!
Satan!
jag skulle ju vara uppe hela natten så jag skulle kunna vända tbx dygnet.
Men eftersom jag vaknade så tidigt så kanske det går, bara jag inte somnar nån timme på dagen.
Aja..

Ska nog på ug ikväll med Jenny vet inte om nån mer joinar.
Jag och jenny Linnea Lithner höll på att smsa nån timme igår natt och vi har värsta braiga iden som vi ska göra i veckan!
Det kommer bli SNYGGT!:D

Har ingen jävla lust att fara på skolan imorgon!
Vill bara vara hemma och sova!
Åååånej! Hoppas vi inte får tillbaka no provet, vill verkligen inte veta vad jag fick!
Hoppas E iallafall!!




KyssN



/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0