Jag dricker upp oceaner..

HEJHEJHEJ!!
Ligger i min säng och gör precis INGENTING, tråkigt jag har!
Sov ju som sagt hos Pauii igår med henne och Emma, sjukt kul vi hade!
Hade ingen kamera med mej, så snor bilder av dom Emma och Pau när dom lägger ut :)
Vi hyrde Red riding hood och fyfaan vad bra den var!!! Måste köpa den!!
Dessutom var det ju en as snygg kille med, ett STOOORT plus!:D
Sen låg vi och pratade från tre till typ kvart i fem, då däckade dom. Men jag låg ändå och pratade men fick inge svar :/

Emma for iväg och jobbade klockan tio.
Jag och Pau skulle egentligen vakna kring halv elva för att hinna vara med en person men då vaknade vi inte och när vi väl gjorde det just över ett så hade jag typ 7 missade samtal av han, ojoj..

Vi drog till B-ränna, åt på Brännvalls, gick till Paus farmors lägenhet, sen drog Pauliini hem.
Jag och Emma drog och handlade åt Petra, vi var som ett gift par ♥



Huvva vad långt de blev!





This is real, this is ME!!
(Suddig osv..)



/MATILDAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0