Bara för att

Måndag.. ;(
Den seriöst värsta dagen på hela veckan!
Sjukt tråkig skoldag, men ändå rolig på ett sätt.
Och man behöver inte gå till en lärare bara för att man blev sjukt mkt ägd! De är bara fjantigt!
Efter skolan blev de cedit, och sen träning.

Imr blire att fara och bada med Jenny, Pau och Emma, får se om de blir nån mera :)
Och sen efter de så blir de nog att se bio :)



Verkar vara sjuukt bra!
Hoppas den är lika bra som dom andra! :)

Har prov imorron, i svenska..
Och tror vi har i Matte oxå.

Nu har den hära mobilen börjat ge upp oxå, går typ inte att prata i tele med nån, de bara dampar.
Men får hoppas att jag får en i födelsedagspresent :)
Elr att jag får pengar så jag kan köpa mej en.

Längtar som faan till sommaren! Och till sommarlovet!
När mamma kommer hem blire att beställa min klädning som jag tänkte ha, en sjukt snygg från Nelly.com :)
Och så har jag och Emma tänkt fara till Ume och vara dära en vecka, kring midsommar :)
Kommer bli seriöst bästa sommaren ever!!






Från förra sommaren


 XOXO
//Maatilda :)

Kommentarer
Postat av: MAMSEN

Gumman, det stavas klänning...

Och två prov??? hmmm

2011-05-09 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0