Söndag 22 MAAAJ!!

Redan 22 maj! Inte länge till jag fyller 14, tror de är tio dagar dit :D
Då blir de att sova i husvagnen med Jennilii, Pau och Femma. Och dagen före sover vi med skolan i skogen, och då blir de ju inte så mycket att sova, så får se om vi slocknar före 10 ;p
Och flikkorna dära har planerat nå bus som dom vägrar säga till mej..
Ska försöka få Femma att avslöja :)

Nu till nått heeelt annat ;)
Dom tog ju hit vespan igår, och inte för att skryta... Men jag är ju bääst på att köra! ;P
Längtar till jag får ta den till B-ränna! :P

Har sjukt ont i ryggen, kanske för att jag somnade i källaren igår :P
Skulle gå och gosa med undarna och så somnade jag och sov där i 2 timmar, på kall sten golvet ;p
Men jag har inget minne av att jag gått upp och sen lagt mej i sägen :P

Hade ju först tänkt åka hem med en buss som gick halv nio från Pajala korsningen. Och jag vaknar upp i panik och ser på klockan 8:28.
Less blev jag!
Aldrig att jag hinner dit på 2 min!
Får be nån skjutsa hem mej snart :)





Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig provat nått nytt..



XOXO
//Maatilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0