Medans jag väntar på att vi ska hem

Lovar du att vara ärlig?: Ska försöka
Du heter: Matilda
Låt just nu: Fest i hela huset ;p
Om du röker: Nejjdå
Beroende av: Att umgås och mobilen :P
Favoritkaraktär(er) i bok: Ingen aning

Vem behöver du mest just nu: Femma!
Vad tror folk om dig: jaadu, de vet jag inte riktigt
Vad säger du för att imponera på någon: Olika :p

Brukar du skratta för dig själv? Jadåå 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Men moise på dej ;p
Vilken är din favoritmålning? Hahah sjuk fråga
Vart bor du: Överkalix!
Trivs du där: Jodåå
Vad har du för mobiloperatör: Halebop, så klart
Är du allergisk mot något: Jopp

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem de är :p
Vem ringde du senast: Tror de var Kalle.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: HEMLIGT ;)
Antal sömntimmar i natt: Typ 10

Brukar du komma i tid: Nejj :p
När mår du bra: när jag får göra som jag vill :p
När blev du fotad senast: Hmmm.. kommer inte ihåg
Vanligaste färg på dina kläder: svart :p
Vad tycker du om fötter: Sjuk fråga
Är du smart: Klart som fan att jag är! ;)
Är du aktiv i skolan: njaa
Vem/vilka saknar du just nu: En person..

Rakar du benen: aadå
När brukar du gå och lägga dig: kring elva,
Är du blyg: beror på vem de är
Sysslar du med någon idrott: Jopp, basket
Vill du hellre ha mail än brev: jag får alldrig brev :p
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadå 
Har du spytt offentligt: Neepp
Använder du stjärnor eller kajal: jo
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: mina vänner , min familj 
Är du bortskämd: De tkr inte jag isf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0