Lööördaaag!!

Dagen har jag spenderat med massa fina personer!
Vaknade typ 7 i morse av att morfar (helt random) ringer till mej och frågar om jag är vaken, fick ett liiitet utbrott, för jag hade inte sovit så jätte mycket..
Sen drog jag till hundutställningen vid halv 9, såg när Esko ställdes, gick inte så bra för han. Men Yenna blev BIM! :)
Sen blev de cedit.
Hade allmänt kul med Emelina och Kalle.
Victor kom oxå dit, sjukt länge sen jag var med han sist, mycket trevligt :p
Och sen kom de massa söta personer :)
Var ute mkt med Emelina och Jenny, gick runt och åt glass hela tiden ;p



 
Och så fick vi för oss att fara till Brännaberget :P
Var dära nån timme..

Var typ med dom från 10 på morgonen till 10 på kvällen :)

Vet att jag skriver intressanta saker :p




 Älskar den här bilden! ♥ ♥ ♥

Älskar er sjukt mycket, och Femma du är extremt saknad!! ♥

 
XOXO
//Maatilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0