19:44

Måndag idag då.
Har bara typ 2 vanliga skoldagar kvar ju, extremt chill!
Imorgon cyklar vi till Metträsk och sover dära, sjukt jävla kul kommer de bli!
Lovar att de kommer en hel massa bilder, om jag inte glömmer kameran då ;D
Vi har planerat en hel massa... ;)

Tänk att de redan är slutet av 7:an.
Känns som de var nyss vi började.
Kommer ihåg att Oscar gick med oss några dagar då..
Och jag fyller fan redan 14!
Usch vad tiden går fort!
Då är de bara ett år till jag är 15 och sen 16 och då börja gymnasiet.
Men nu ska vi leva i NUET!
Och ta allt som de kommer :)
Tror att sommaren 2011 kommer bli den absolut bästa! :)



Jag älskar verkligen sommaren!
Den bästa årstiden! <3


Men ska gå och packa till imorgon och ringa Femma :)

 XOXO
//Maatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0