Tisdaag :)

Var hemma idag med.
Men imorgon far jag på skolan..
Lite jobbigt, men de blir ju bara 3 dagar sen loooov!
Tror jag far till gve ett tag då :)
Och Amanda den ungen for till Thailand idag, synd att jag var sjuk så jag inte hann träffa henne innan hon for, menmen :)
Jag vill oxå fara utomlands!!

Har varit och klippt mej...
Hann ångra mej uti luggen, men ska fara och klippa till den :)
Och nu vill jag ha mitt långa hår tbx!!
Men de var så nött så var ju tvungen att klippa ;'(




Okejj de var inte garn långt men längre än jag har nu iaf.. ;/

Och nu vill jag ha SOMMAR!!
Suger att jag varit sjuk när de varit så varmt, men hoppas de är lika varmt imorgon och resten av veckan :)


 XOXO
//Maatilda (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0