Nu jääävlar!!

Har varit dålig på att skriva, jag veet!
Men har ju sommarlov så hinner/orkar inte skriva så mycket.

Men iallafall just nu sitter jag hos Amanda, söt ungen dära sitter och kollar igenom mina bilder på kameran och skrattar åt en jätte fin bild.... ;p Och Femma hon sover på soffan ♥

Förra veckan var ju jag och Emma i Ume torsdag-fredag och sjukt kul hade vi!!
Fast var lite jobbig att åka buss!
Vi var till Lycksele och sov på hotell en natt oxå, var nog de roligast.. ;)

Sen hann jag bara hem och sen iväg på måndagen till Byske men mamma, Oscar, Lucas, Victor, Karl och Malin.

Idag har jag varit i Bränna med nå folk, blev ner kastad från bryggan TVÅ gånger!! 
Först av John, den jäveln!!
Och så hade jag som precis börjat torka så skulle Oscar putta ner mej igen så blev helt blöt, Gaaarn kul...!
Och jag lyckades med att förstöra min handväska oxå när jag skulle vålda ner alldeles för mycket saker i den, så dragkedje grejen låssnade, blev lagomt glad då...

Bilder kommer, jag lovar!!!
Får bara se när dom kommer.. ;)

Så lägger in nån gammal nu bara.






Förra sommaren :)


 XOXO
//Maatilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0