Fjooortis

Orkar inte skriva så mycket om friluftsdan eller vad de nu var.
Cykla dit var iallafall de tråkigaste jag gjort på länge!
Gjorde inte direkt så mycket dära..
Sen så sov vi 5 i Emmas tält; Jag, Emma, Amanda, Viktor och Kalle :)
Fast vi sov inte så jätte mycket.. :)
Dagen efter frös typ alla och ingen hade torra kläder, så jag, Jenny och Filip bestämmde oss för att cykla hem tidigare, och de fick vi ganska mycket skit för..


Och igår natt sov Emma, Jenny, Pau och Amanda hos mej.
Vi var och badade, eller de var bara jag och Yenna som badade ;p
Och jag har tydligen pratat i telefon på natten fast jag har inget minne av de och pratat i sömnen har jag oxå, nått uti att jag skulle sno en pressening och typ sova i den ;s

Fyllde ju faktiskt 14 i går :)
Och sur som fan var jag på en viss person som stpr dissade mej..!

Inatt sov jag och Yenna i husvagnen och har sett oth typ hela natten :)
Går som inte att sluta :)

Bilderna kommer senare, orkar inte hämta kameran :)


 XOXO
//Maatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0