You better die young

Sitter är nyvaken och vill till Pajala på marknad, men ingen vill följa me.
Ajja ska gnälla ett tag till så kanske vi far :)

Var med Pau igår kvall, vi körde (för min del åkte :p) fyrhjuling lite läskigt att åka men henne ;)
Vi satt vid älven, spela kort, hoppade på nån random studsmatta och allmänt prata :)

Bus ungen :)

Sov i husvagnen inatt, såg oth till jag somnade.
Lite sorligt att jag är på sjunde säsongen, är ju inte så mycket kvar :/
Men ska köpa ettan, tvåan, trean, fyran och åttan när den kommer ut så jag kan se igenom de flera gånger :)




Den som inte håller med mej om att Lucas och Nathan är hottiga har sjukt dålig smak!! :P


Men ska höva mej i duschen nu :)

Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0