Swim good

Tjooo!
Skriver om de inlägget jag gjort igen dåe.. -.-'

Har varit i bränna idag.
Tänkte skriva vad jag gjort ( för er som vill anteckna (; )
For in med Jennilii vid typ 3-4.
Vi låg och sola på nån random bäck, sen kom hennes man.
Och vi gick runt halva Ökx för att leta nå bra ställe att bada på, hann fara förbi Amanda en sväng (:
De slutade med att vi for till dagiset och gungade (:
Var dära ett bra tag, satt och pratade om allt och inget :)
Senare kom Filip, vi gick till bryggan och skulle bada, men de var sjukt kalt, enligt mej.
Filip påstod att jag inte vågade hoppa i med kläderna på, och dum som jag är skulle jag bevisa de och dök i med kläderna på (;
John kom efter nått tag, vi gick runt i bränna och satte oss tillslut på nå bänkar vid konsum.
Petter kom och hämtade mej vid 9-10 och vi for till Jock och nu sitter jag här och skriver (;

Har tyvärr inga bilder, kameran glömde jag i Jennys handväska, men har faktiskt fotat en ända bild ;p


Ajja ska fortsätta kolla facan och vara allmänt irriterand..


//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0