Lööördaag

Emma åå dom hade ju match idag. Så hon ringde och väckte mej så jag skulle hinna se den, men så klart så somnade jag ju om.. Så vaknade halv 12 åå hann bara se 3 minuter av matchen.. Menmen..
Efter matchen så bad jag Linus komma, och så kom Mattis åå Kalle oxå :)
Eftersom Mattis var smart åå glömde laddaren på cedit så hade han inte bateri.. Älskar dejj ♥
Ajja iaf när vi varit i sporthallen ett tag så tog vi åå for till cedit och lyssna på musik, va på datorn åå sånt men jag åå Mattis låg mest i soffan åå chilla... :) ♥
Och så fick jag ju högtalare till mobilen av älskii ♥
Du är så snäll ♥ älskar dejj ♥

Direkt jag kom hem skulle jag vara lite duktig åå läsa igenom kemin men somnade och sov typ en timme, hade nått ett x antal sms.. :)

Blir ug ikv med Mattis ♥, Kalle, Linus, Emma åå Amanda men vi kommer säkert vara på cedit hela kvällen men trevligt trevligt kommer de bli..!!
Dom sku typ lana.. Tror jag iaf..



Älskar dejj ♥


Ajja ska typ åå äta nu och sen till Brääänna... :)

 XOXO
//Matilda


Kommentarer
Postat av: MattiS

Älskar dejj också! <3

2011-01-15 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0