Fredag tror jag..

Typ direkt jag vaknat kom Emma ♥ och då gick vi till Tallvik.
Såg film hos Mattis, Tokio Drift men vi såg inte klart den för Mattis ville inte se den nå mera, så då börja han spela ps3 :)
Gjorde inte direkt nå spec, lyssna på musik, spela gh och sånt..

Johan och Emma har varit hära för Johan sku fixxa gh:t som FRIDA har raderat precis allt ifrån -_-'
Men han fixxa allt me nå koder och grejjs :)

Imr blire att sova hod Jenniliii <3 Med Pau, vet inte om Emma sku med, tror inte hon fick de :( Helt saaad!! Ville ju att alla skulle vara med, men ajja..

Fan att skolan ska börja nu på måndag, vet inte riktigt hur många dar de är kvar för jag vet inte vilken dag de är menmen xP
Vill inte!! Orkar inte vakna så tidigt! Varför kunde inte skolan börja typ halv 10 då får man ju sova lite längre.. :)

Har sovit 5 timmar inatt men känner mej ändå inte så trött :)
Har bara sjukt ont i huvve, men de brukar gå över efter typ en halv timme elr så :)

Sitter och skriver me Mattis nu, finns ju typ inga som är inne på fb och msn, elr inga som ja brukar skriva me iaf..
Har trååkigt, och vet inte vad jag ska göraa..
Sitter och tänker på allt mellan himmel och jord, tror jag ringer Emma så jag kan prata me henne.. Behöver de just nu!
Nu ringer jag ;P En signal... två... nu svara hon :) Sitter och planerar vad vi ska göra i sommar, längtar som faan till sommaren!
2011 kommer vara den bästa sommaren EVER..!!


<3


<3

Ajja nu ska jag fortsätta prata me kvinnan :)

 XOXO
//Matilda 


Kommentarer
Postat av: MattiS

Jag längtar också som fan till sommarn! <3 Det kommer bli bästa sommmarn nånsin! :) <3

2011-01-07 @ 23:01:44
Postat av: Matilda (:

jupp <3

2011-01-07 @ 23:09:39
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0