.

Allmänt test
Hur bor du: I ett rött hus..
Brukar du komma i tid: Nej, nästan aldrig
Hur lång är du: 1.59 tror jag
Kan du laga mat: Nej, bara enkla saker
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i 7:an
Vad har du på dig just nu: Mjukis byxor, gina linne, en tunnare 3/4 ärmad tröja från hm och så underkläder.
Har du någon fobi: Nej, inte vad jag kommer på nu..
Hade du en bra kväll igår: Jopp, pratade me älskade Emma och med Mattis hela kvällen ♥
Vilket är ditt senaste inköp: Mina teckbyxor.
Din favoritdryck på morgonen: MJÖLK!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Julklapp
Har du sovit i din egen säng inatt: Jupp
Vad hade du sönder senast: Hmm kmr inte ihåg
Vem snackade du med senast: Moster :)
Varm favoritdricka: Varmchoklad! :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten..
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmmm...
Saknar du någon just nu: Joo!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hmm, vara allmänt störande xP
Någon jag stör mig på: Ingen..
Intressen: Venne..
senaste person du kramade: Hmm Mattis tror jag
Senaste person du ringde: Moster :)
Senaste person som ringde dig: Mattis
Vad drack du senast: Dricker trocadero
Vill du ha barn: Eeeh.. Inte nu iaf!
Längtar du till din nästa födelsedag: Njaa
Är du sugen på något nu: Nein
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe smakar bajs!
Använder du hudkräm: Ibland..
Attraheras du av män med skägg: Haha nää xP
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Jo i skolvalet xP
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jo, de är väl okej..
Vilken låt lyssnade du senast på: Lips of an angel! <3
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jupp, Flexan
Vad tycker du är äckligt: Mycket!
Har du pengar på mobilen: Jopp, exakt 134,38kr :)


 XOXO
//Matilda

Kommentarer
Postat av: MattiS

Hahaha ;p

2011-01-03 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0