:.:

Natten SÖÖÖG! Pratade ju först me Mattis men han typ halv sov -_-'  och de gick typ inte att prata me han för de ända han svara på allt var Mmmh. Så då dissa ja han och ringde Emma men hon pratade ju me nån annan... Men när jag ringt några gånger så hade hon lagt på och vi pratade i ca en timme, men då skulle hon ju sova för dom hade match.. :(
Så jag har inte haft nån att prata me, skulle ringa och väcka Mattis för jag behövde prata me han, men han hade ju av telen..
Så jag fick sitta helt själv och inte ha nån att prata med tills jag somnade ;(

Ajja idag har jag varit me Mattis hela dagen ♥
Eftersom jag var barnvakt så har vi varit me Lucas ganska mkt :)
Men kul hade vi iaf.. ;)

Blir att fara till Lappberget imr, tror jag ska be Emma komma hit på morgonen..?!
För vi ska göra de vi tänk göra typ gaarn länge.. :)


ÄLSKAR dejj Emma ♥


 XOXO
//Matilda


Kommentarer
Postat av: MattiS

Hehe och kul har det varit med dina syskon! :) hehe du klarar inte ens av att spela ett spel utan att fuska hahaha XD

ajja Älskar dig iaf :) <3 <3

2011-01-08 @ 22:21:00
Postat av: Matilda (:

Jag fuskar väl aldrig.. ;p

Älskar dejj me <3

2011-01-08 @ 22:23:33
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/
Postat av: MattiS

Du fuskar alltid! xP <3

2011-01-08 @ 22:24:13
Postat av: Matilda (:

Fast NEE! ;p

2011-01-08 @ 22:28:42
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/
Postat av: Emma

men jag älskar dejj oxå min engel<3

2011-01-08 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0