:)

Sov ju hos Jennilii inatt elr igår, hur man nu ska säga :)
Och vi satt och skratta i säkert två timmar utan att hinna andas normalt xP
Vi höll på att fota me Jenniliis webbkamera och vi var inte normala om man säger så.. :)
Sen så började vi filma oxå, och vi satt och prata om vad vi hade ätit och såna sjuka saker.
Men bäst av allt var nog, var är min telefon videon faan vad vi garva åt de!!
Såg de om och om igen xP
Guuud så kul vi hade!! :)
Har inte haft så kul och skrattat så mycket på länge!

Skriver med två av mina sötisar nu, Jennilii och Mattis ♥
Mattis har Photoshoppa en gaarn snygg bild! ♥


Han e såå söt ♥


Imr far jag och syrran me bussen till G-vare :)
Gaarn kul! Kommer ju sakna mina sötisar men jag får klara mej..

Sitter och lyssnar på nån sjukt bra åt som Pau visade Coming home gaarn bra är den!! :)
Ajja nu ska jag fortsätta skriva me sötisarna ♥

 XOXO
//Matilda

Kommentarer
Postat av: MattiS

Alltså fyfan! Hur ska jag klara mig utan dig :(

2011-01-02 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0