:D

Är så sjukt jävla glad så de finns inte!!!
Mamma har pratar me Rakel så nu ska jag få fara och rida dära på Wille :)))
Fatta hur glad jag ee!!
Ska fara dit så fort dom har blivit friska :)
Gaaaarn kul kommer de bli!!

Iaf så ska vi fara till Storbäcken på nått tag och äta middag, Henriks kusiner skulle typ oxå dit, tror att jag aldrig träffat dom, ajja trevligt trevligt kommer de bli :)
Var ju tänkt att vi (Jag, Emma, Jenny, Pau, Mattis och Linus) skulle fara till Lappberget, men då skulle jag ju iväg så då skulle vi ta de nån annan dag..

Älskar dej Mattis Wennberg <3

 XOXO
//Matilda

Kommentarer
Postat av: MattiS

Tihi glad för din skull <3

Älskar dig också =) <3

2011-01-06 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0