Nått :)

Sitter men världens huvudvärk nu..!
Och panodil, ipren och alvedon hjälper ju inte!
De är värst när jag går, de som snurrar i huve.. ;(
Menmen..
Tror inte jag kan fara så skolan imorgon heller, inte om jag har så här ont i huve.

Iaf... Sitter åå skriver me Mattis, åå nu logga Andres in så ska skriva me han åå ;P
Har haft sjukt tråkigt idag!
Så jag har bett Henrik fara åå låna Harry Potter och de vises sten, tänkte läsa om dom, kommer typ inte ihåg nå :)
Tycker ändå de är ganska bra gjort av en författare att komma på nått att skriva om, tex nu som alla Harry Potter, skulle aldrig kunna komma på nå sånt att skriva om.. :P
Men dom är sjukt bra :)
Kanske jag ska bli författare??! Nee jag kan inte skriva böcker xP Tror jag vill bli Psykolog...
Eller kanske jag ska bli veterinär...
Men de är ju många år kvar innan jag behöver bästamma mej :)

Längtar som faan till sommaren!!
För den här sommaren har mamma lovat att jag ska få köra vespan!!
Får inte köra med snygg mopeden, för jag e tydligen för kort för de xP


Veeespaan xP (hoppas de går att ta bort den dära box saken där längst bak! :p )



Mopeden :p


Seee yaa

 XOXO
//Matilda (:

Kommentarer
Postat av: MattiS

Jaa vem längtar inte till varma sköna sommarn!

Mums Motorhispania Furia <3 am motor :D

2011-02-09 @ 19:55:03
Postat av: Moster

Det sitter ingen box på den och den står ju i nais =P

2011-02-09 @ 22:09:14
Postat av: Matilda (:

Ta med den hit! :)

2011-02-10 @ 11:24:46
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0