Asså HATA rubriker!!

Måndag idag..
Helt seeeeg dag!!
For till kmj efter skolan och var där ett litet tag...

Och nu sitter jag och skriver men Mattis och Amanda som är inne bådå två på Mattis msn fast på olika datorer, blir liiite förvirrad!
Har sjuuukt trååk!!
Venne vad jag ska göra..
Tror fan jag går och sover?!

Och nu sitter jag och är sur!
Varför måste personer ändras?!
Ojoj inte bra!!

Har fan stor damp på min äckel mobil!
Alla mina bilder är borta! :@

Ska nöta tetris så jag slår Mattis rekord ;)
Jag slog hans men nu har han typ bett nån som är sjukt bra på de, typ Emelina, spela åt han så han kom om mej.. ;/
Men jag ska slå han, för jag är bara BÄST på de... ;p


Random bild ♥ På söööt Emil ♥ ♥


 XOXO
//Maatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0