Rubriker suuuger!

Är helt sjukt trött just nu och har ont i huvudet!!
Har vaknat och somnat om hela natten, hostat har jag också gjort och snorig är jag så de blev ingen skola idag heller...
Vill bli frisk nu!!
Inge kul att bara vara hemma hela tiden.
Bara jag är frisk till begravningen!

Jag gjorde världens godaste milkshake igår.. :)
Helt god blev den! (:
Men de var inte så jätte smart att äta glass åå sånt när jag redan frös nog mycket, menmen de var värt de :)

Tror att moster, mormor åå Johan sku komma hit åå äta ikväll.



Over and out ;p


 XOXO
//Matilda (:


Kommentarer
Postat av: MattiS

ojoj.. Krya nu på dejj <3 Älskar dejj <3 Måste ju få träffa dejjj!!! <3

2011-02-10 @ 12:01:55
Postat av: Matilda (:

Älskar dejj me <33 :*

2011-02-10 @ 12:37:02
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0