:P

Har sjukt jävla tråkigt just nu!!
Pratar med älskling men han somnar väl vilken minut som helst -.-'  ♥
Och nu ska han dissa oxå, ojoj vem ska jag nu prata me...?
Provar ringa Femma då :P
Jaha hon sover typ, kom till röstbrevlåda -.-'
Nu ringde hon upp (y)
Vad tråkig hon är!! Hon sku städa rummet ;'(
Jaha då får ja sitta helt tyst i min ensamhet.. xP
Hmmmm... Kanske man skulle sno dvd:n av Petter och se 8 mile..?
Snart är klockan 00:00 ;o
En minut kvar...
Asså jag har så sjukt jävla tråkigt!!
Vad kan man göra när alla sover??!
Och hur kan man somna så här tidigt, vad tråkig man får vara!
Ajja man blir väl trött av att lana..? :p
Nu slog den 00:00 :p
Imorgon blire att fara och rida Wille och sen tror jag att jag ska till Mattis ♥
Lägger in nå random bilder som jag har på denna dator.... :p
Nasse :)








Rocky, Nelson åå Esko ♥


Orkar inte lägga in nå mera bilder!
Tog ju typ 20 minuter att få in 4 bilder -.-'


XOXO
//Maatilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0