Onsdaaag

Asså döö!!
Har blivit sjuk! Hatar att vara sjuk!
För då går jag runt åå gnäller åå tycker synd om mej själv, och de tycker inte dom andra är så jätte kul xP
Menmen, hoppas att jag är frisk imorron, de är ändå ganska skönt att vara borta från skolan, men man missar så sjukt mycket och så vill jag ju träffa Jennilii, Femma åå Pau åå alla dom ♥
Hoppas inte att jag får de Mattis har haft!
Då dör jag!
De är nog jobbigt när jag har såå sjuuukt ont i huve!!
Åsså har jag lega åå hosta hela natten, jävla äckel torr hosta..

Ajja ska sluta gnälla nu ;p


Och så fredag ska jag/vi på begravning..
Har aldrig varit på en förut..
Men alla kommer ju att gråta och de kommer att vara helt sorligt..
Hoppas att jag hinner bli frisk!
Men vet inte ännu vad jag ska ha för kläder..

Menmen, tror jag går åå sover nån timma nu

 XOXO
//Matilda

Kommentarer
Postat av: MattiS

Nej. Du vill inte ha det jag har haft! =(

Krya på dejj ♥

2011-02-09 @ 12:57:49
Postat av: jennilii

Jag har å haft de om du menar att inte kunna äta. De e sjuukt jobbigt krya på dig gumman!

2011-02-09 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0