Freeedaag!!!

Skiter i de där jävla grejset uti dagarna!
Iaf idag är de äntligen FREDAAG, ni som inte visste de vet de nu ;p
Ganska chill idag på skolan ändå, hade NO prov och halva matte provet sen en timme och typ 20 minuters rast :D
Och efter de hade vi bild och då satt vi och kasta saker på Jennilii ;P
Sen maaat! Och efter de data och sen svenska och då såg vi Romeo + Julia :)

På nått tag så kommer Jennilii hit ;D
Hon måste ju bara se hur sjukt städat jag har i mitt rum! Tror jag aldrig haft så här städat... xP
Senare far vi till kmj, tror att de blir jag, Jennilii, Emma, Pau, Kalle, Mattis och så skulle kanske John komma (y)
Gaarn kul!! :D
Ikväll ska vi (jag, Emma, Pau åå Jennilii) sova hos mej :P
Ojoj vad kul vi kommer ha..!
Men tycker så synd om Jennilii som ska fara till Lule klockan åtta imorgon, ojoj vi kommer ju knappt ha hunnit sova nå då ;p

Hade tänkt lägga in bilder från mobilen, men den har så mkt damå så de finns inte!
De går ju inte att göra nå, den bara slår av eller har allmänt DAMP!! ;@
Ojoj...

Har som inget mer att skriva..



Sjuuuukt gammal bild ;p

 XOXO
//Maatilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0