.

Har varit och se när Frida och dom skulle ha match mot ötå men dom kom aldrig så dom spelade mot varann i laget, inte lika kul att se menmen..
Och lilla Femma har blivit sjuk :'(
Ojoj stackars kvinna!!

Imorgon är de ju fredag för er som inte vet och då har ju Jennilii sitt fredags damp -.-'
Hoppas de inte är så jätte hemskt! Hon blir ju så galen ;)
Var ju tänkt att pappa skulle komma till ökx imorron och vi skulle sova hos farmor, men får ju se hur de blir med den saken...
Kommer inte han så far jag till Jock och är där hela helgen.. :)

Och nu fick mobilen damp igen -.-'
Ojoj måste få mej en ny!!
Jahapp nu funka den igen -.-' ojoj!!

Ajja ska lägga upp lite bilder från mobilen som bl a Pau och Jennilii har fotat, de är tydligen kul att tjuv fota från min mobil xP



Söötis Pau <3 och kalle åå Lucas ;p


Pau <3 :)


Jenniliii <3 :P


Jahapp nu fucka de ur åå de går inte att lägga in nå mera bilder, asså jag får fan DAMP!!!!!  :@
Ajja inte vet jag vad jag då ska skriva...

 XOXO
//Maatilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0