Begravning..

Kom typ nyss hem från begravningen.
Har aldrig varit på nån förut, så var första gången nu.
Det var ganska så fiint på nått sätt.
Jag höll på att börja gråta när Johan, Sebastian, morfar och dom stod där framme och skulle bära ut kistan, men jag höll mej.
Sen när dom hade gått ut med den och sen hissat ner den och man fick gå fram och lämna blommor och sånt, och dom flesta sa typ vila i frid  och sånt, men då gick Ola fram och började prata "till" henne om att han kom ihåg när hon och han hade suttit vid köksbordet och hon hade förklarat vilka som var släkt me vem och hur dom var släkt och sånt, då brast de för mej åå jag börja gråta.
Så då stod vi alla där runt graven och grät.. :')

Och nu har jag ju blivit frisk, eller nästan :)
Så imorgon blire nog att fara till Boheden och sen till Mattis, Eken sku typ dit så vi far väl in till bränna och hittar på nått :)

Har sjukt tråkigt just nu!
Tror jag ska spela tetris, är fan beroende!!

Senare ikväll skulle typ Mormor, moster, Johan och alla dom komma.
Och så har vi hyrt en film så ska väl se den.
Jag är helt trött men har ändå sovit garn mycket nu när jag har varit sjuk.

Mamma läste nyss upp veckoplaneringen från skolan, INTE kul!!
2 prov och 1 test den här veckan och jag har ju varit sjuk, så har ju inte varit me på typ nå..
Ajja..

Jag vill ha en system kamera!
Min kamera är inte direkt så bra

Ajja ska fortsätta skriva me Mattis <3 och snart spela tetris!! ;P

 XOXO
//Matildaa (:

Kommentarer
Postat av: MattiS

Älskar dejj! Jo å kul ska vi ha imorrn :)

2011-02-11 @ 16:01:34
Postat av: emma

ojoj matilda du åå ditt tetris söt unge<3

2011-02-11 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0