What a fuck

Ojdå var en månad sen jag skrev ;s
Har inte haft lust osv..

Orkar inte skriva om sommaren nu.
Gör de nångång när jag har lust osv..

Är i Jock just nue, lyssnar på gaarn bra musik!!<3
Tror jag sover hära..

Var hos svammel Femma igår, var precis exakt 10 dagar sen jag såg henne efter.. jaa de dära..
Vi såg nån film, var ute just och satt och prata om allt som hänt sen sist  :))
Och typ de ända vi pratar om är Han och Han :pp
Hahah :)

Dom far ju till turkland snart, kommer sakna skiitungarna såå!! <33

Slänger in nå bilder..


   

    

   
      Paus hår blev helt extremt fint!! :))

   
    
   
Ps, TS♥

//Maatilda


Kommentarer
Postat av: wonderbaum

vem är ts? :)

2011-08-14 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0