That if its meant to be, it will be

Kvällen idag ska jag spendera med mina älskliiingar ♥
Sjukt underbara flikkor jag har!!

  


Och jag hoppas allt löser sej med han oxå..
Du vet vem du är..
Jag älskar dej, och jag vet att de varit massa tjorv på sista tiden.
Och jag kanske har överreagera, men de känns som du bytt ut mej..
Hoppas att de nångång blir som förr!

Och de har oxå lett till att jag bråkat/tjaffsat med dej. Och du vet oxå vem du är.
Så förlåt för jag inte varit med dej på jätte länge osv.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dej oxå!
Kanske inte visar de så bra, men jag gör de!
Du betyder som fan!!



Jag har fan världens underbaraste vänner!
Jag kanske inte har så jätte många, men de räcker för mej!
Finns alltid nån dära när jag behöver dom!
  ♥
Tack för att ni finns!!


 //Maatilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis!!<3

2011-08-28 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0