Tell me what we got to fear..!

Heeey!
Kunsinerna, Sara, Ida och Per har varit förbi just, trevligt trevligt.
Jag och Anton utklassa Frida å Gustav i fotboll, elr Anton gjorde de mesta :p

Snart ska typ John, Oscar och Limp komma förbi, om jag fattade de rätt..

Är lite deprimerad, moster tog tillbax kameran idag :'(
Får ta å låna den nån mer gång!
Vill verkligen ha en egen systemkamera!!

Asså jag har seriöst nolife!
Sitter och lyssnar samma jävla låt om och om igen!
Fattar inte att jag inte blir less den! ;s

Och dessutom har Alexandra gjort en headet åt mej!
Älskardej för de!! <3


Lägger ut två bilder på pappa å hans gammla amstaffar <3


Pappa å Bently





//Maatilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0