Tagit av Paaau :))

Jag har insett att min senaste kyss - var ett misstag!
Jag pratar - Svenska, engelska, liiite tyska
Jag skrattar - ganska ofta
Jag tycker om - regniga dagar, de ska helst åska oxå!
Jag avskyr när folk - Sviker en!
Mina närmaste vänner är - dom i finaste som finns!
Min första vän heter - minns inte
Kärlek är - Nånting jag alltid tar fel på!
När jag borstar tänderna - tittar jag mej i spegeln
När jag lagar mat - brukar de bli garn bra ;)
Jag är rädd för - endel känslor..
Den värsta känslan är - Rädsla
Den bästa känslan är - Att vara omtyckt av den/dom man älskar.
Jag är bäst på - Att vara mej själv
Jag är sämst på - Att tycka om mej själv som jag är
Jag kommer alltid att vara - Mej själv
Det finaste som finns - Är alla mina underbara vänner och min familj!
I sommar - har jag varit med om mkt!
Sist jag grät var - Inte så länge sen..
Jag kan - Många saker
Jag kan inte - Förstå andra människor så bra..
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka!
Min mobiltelefon är - en bra telefon för mej
När jag vaknar på morgonen - Är jag hemskt otrevlig!
Innan jag går och lägger mig - Ser jag oftast en film, elr så får jag för mej att skriva nå.
Just nu tänker jag på att - svara på denna fråga :)
Idag har jag - Varit i Jock, och sen firat Emil
Ikväll ska jag - se nån film och prata med Emma :)
Imorgon kommer jag - Ha romantisk middag med Emma och Amanda
Jag vill verkligen - Komma in på Grans naturbruks gymnasium och sen vidare på universitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0