Somebody to love..

Sitter nästan helt ensammen hemma, är nå folk i källaren som lever om, har ingen aning vad dom gör, men illa låter de! Har stereon på max men hör ändå dom -.-
Btw så har jag vakna 5 över 7! Och somnade just före fyra, kul!
Tycker synd om dom som måste vara med mej idag, för jag är INTE trevlig när jag sovit för lite!

Egentligen borde jag städa mitt rum och slänga mej i duschen innan Amanda och Emma kommer, men orkar inte städa rummet nu, och duscha kan jag ju lika gärna göra när dom är hära.
Och tyvärr kunde vi inte ha våran romantiska middag idag, vi får ta den när dom kommer hem från turkland.
Har inte så mycket mer att skriva om.

Ska fortsätta lyssna samma låt om och om igen tills dom kommer, har de extremt chill! :)


     -♥


XOXO
//Maatilda


Kommentarer
Postat av: amanda

sötisarna <3

2011-08-15 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0