Sky pass the moon

Heyy!!
Sitter å skriver med jacob och Axel på facebook..
Tycker dom svamlar endel.. :p

Har hittat en jätte fin Aussie tik på blocket!
Hon är ett år och precis så som jag alltid vela ha dom!
Förutom att hon har ingen svans.

Australian Shepherd


http://www.blocket.se/jonkoping/Australian_Shepherd_34866451.htm?ca=1_13&w=3

Läs om henne dära, helt perfekt!
Men enligt mamma kan vi inte ha tre hundar, så jag får vänta till nästa år, men då blir de ju oxå att vi har tre hundar, så jag förstår mej inte dirr på henne..


Om nån timma blir de filmkväll hos Pau, vet inte riktigt vilka som skulle komma.
Vi skulle se skräckfilmer, kommer dö!
Blir alltid överdrivet rädd när jag ser skräckfilmer!


Aja nu ska jag fortsätta vara social på fb :)

//MAATILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0