mobil bloggar :))

Har precis kommit hem och har garn tråkigt. Ska väl gå i duschen när jag skrivit klart och sen bär de av till moster, ska fira Emil som blir 1 imorgon :)<3 Dessutom tycker jag att ni ska kommentera, igår var de drygt 30 läsare och inte en ändå kommentar. Har pratat med svammel ungarna Emma och Amanda idag, och vi ska ha en romantisk middag hos Amanda imorgon, vi ska tydligen göra jätte ordentlig mat och sånt, undra hur de kommer gå för oss.. ;) Och jag ska ta och försöka fota lite så ni får lite bilder! :) Är lite deprimerande att vi går in på sista veckan av sommarlovet nu, kändes ju som vi nyss slutade skolan. Och de har varit de mest händelserika sommarlovet nånsin! Fått nya vänner tappat vänner, bråkat, Umeå, ansvar... Alla gånger vi sovit i tält... Osv osv.. Och nu börjar vi ÅTTAN! :o Ett år till så får jag min hund som jag väntat på i 10 år. Sen ett år till så börjar vi gymnasium! ..

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja ha! och vad blir det för ras på hundan???

2011-08-15 @ 07:17:53
URL: http:// www.jebas.com
Postat av: Maaatilda

Jaadu, jag har inte riktigt bestämt mej ännu, de är olika raser olika dagar ;)

2011-08-15 @ 09:44:55
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0