Hej, jag heter Matilda och jag har tråkigt!

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget 
Ska du: Göra klart den hära grejjen
Lyssnar du på: Love me - Justin Bieber
Väntar du på: Inegnting spec..? 
Tittar du på: Dataskärmen? :P
Har du på dig: Team Sportia shorts, rosa gina linne, adidas kofta och underkläder

HAR DU NÅGONSIN:

Tappat bort glasögon/linser: Neei 
Brutit ett ben: Nepp
Rymt hemifrån: Jo men inte på seriöst :p 
Röntgats: Joj, typ 4 gånger
Krossat någons hjärta: Aaa..?
Gråtit när någon dött: Jaaa, klart?!!


BLANDAT:

Är du kär i någon? Joooj!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Händer ibland..
Dricker du? neeej..
Använder du droger? Nope!
Vad är du rädd för? Mörker!
Gillar du att tvätta? Neeepp


SENASTE:

Personen du tänkte på? Hemliiis :p
Gången du spydde? Är väl typ nån vecka sen.. 
Gången du grät? Vet inte riktigt, kanske förra veckan..?
Pizzan du åt? Capricciosa (de var ett svårt ord!)
Gången du var i Göteborg? Hmm.. Tror jag var 7-8 år. 
Gången du var i Stockholm? lite mer än ett år sen.

Dagens:
Dagens humör:
Gaarn glad!! :)
Dagens borde: Chilla :p
Dagens frisyr: Vamligt utsläppt :)
Dagens klädsel: Redan svarat på de?
Dagens planer: kolla runt på datorn ett tag till sen hyra nån film och somna till de :) 
Dagens vill ha: Alla grejorna jag å Jenny kollade på! :)
Dagens längtan: Till jag far till Ume igen!!
Dagens beroende: MUSIK!!
Dagens tråkigaste: Lyssnat för många ggr på typ alla bra låtar på spotify ;(
Dagens personer: Jenny och TS <3
Dagens irritation: ingen tror jag..
Dagens låt: Justin Bieber ft. Chris Brown - Up


//Matildaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0