Gästbloggning av Astrid! :)

HHeejjj! :)

Längesen jag skrev hära på Blogg.se! ;)

Som ni ser nu, så har jag gjort en bakgrund till Matilda.
(All text som du ville ha med, kom inte med. För det var så svårt att få med det, eftersom det blir bara på sidorna som synts)  Men hoppas att du är nöjd ändå!

Amanda och Emma har farit till Turkland! Avudsjuk kanske? Men något!
Fast dom kommer hem nästa vecka som tur, och då ska jag, emma, matilda och amanda å se Jägarna 2 på bio!
Var typ världspremiär i går hära! Alltså jag har inte alls sätt Första jägarna, så hoppas det inte följer. Fast det borde ju inte göra det. Eftersom första filmen släpptes för typ 15 år sen :s Haaha xp

Ska ta och skriva inlägg på mig egen blogg nu, Så har det bra nudå! // ASTRID  ♥ pusss

Se min blogg hära! ;) Och lämna gärna en kommentar ;) xp

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ålders gräns till Jägarna 15 år!

2011-08-18 @ 20:36:12
URL: http:// www.jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0