Söndaaag!

Tycker de är dagt för ett seriöst inlägg!
Och suger gör de ju att jag it orkar hålla på att fota -.-'
Men är man lat så är man ;p

Iaf, nu sitter jag och lyssnar på sjuuukt bra musik och skriver med Femma och John :)
Imr blire typ att vara med Femma heela dagen, tror att vi skulle vara bara vi två.. :) <3

Kvällen igår var helt sjuukt kul!
Var på cedit från typ halv fem till tjugo i elva.

Idag kom Femma te mej vid typ 11 och vi städa mitt rum och sen drog in till bränna, var på cedit och sånt, sjuukt kul.
Tycker de är extremt trevligt att umgås med massa fina personer!


Höver in nån gammal bild som ni säkert sätt 1000 ggr ;p



Har nästan lika långt hår igen <3
Vill ha långt hår! Och fint!!


Måste börja tänka ut vad jag ska ha på skolavslutningen. Och fattar inte hur jag ska kunna få pengar till de, men dyrast är ju fan skorna. Men men får se hur jag gör me de :P

 XOXO
//Maatilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0